کنترل کیفیت یکی از مهم ترین گام های مهندسی در عرصه ی ساخت
نویسنده خبر : مدیر سایت    
سه شنبه 26 آذر 1398      تعداد بازدید: 5388     زبان : فارسی     چاپ     دسته بندی : عمومی     
تاریخ درج خبر : 26/9/1398
منبع : درون سازمانی

کنترل کیفیت ساختمان ها یکی از مهم ترین اصول می باشد.اهمیت کنترل و رعایت این امر در زلزله های اخیر کشورمان نمایان شده است.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت  ایمن فرازفارس مهندس یوسفی، مدیر عامل شرکت در جمع همکاران پروژه پردیس دانشگاه صنعتی شیراز ضمن قدردانی از زحمات مهندسان جوان، ارزشمند و موفق گفت: جایگاه افراد متخصص در انجام کارهای  فنی واجرایی به خصوص در حوزه ی کمی و کیفی ساخت و ساز امری غیر قابل انکار است.

اهمیت این موضوع در ساخت سازه های فلزی بیش از پیش است و حضور افراد حاذق می تواند کیفیت عملیات اجراء اسکلت این ساختمان ها را تضمین نماید.

وی افزود:این مهم در پروژه ی پردیس دانشگاه صنعتی شیراز به دوش آقای مهندس مهدوی فرد بوده است که با تمام توان نسبت به پیگیری و بازرسی عملیات اجرای اسکلت های فلزی پروژه اقدام نمودند.

یوسفی گفت: با اتمام عملیات اجرای سازه های فلزی در پروژه  دانشگاه صنعتی شیراز در شهر جدید صدرا برای آقای مهندس مهدوی فرد آرزوی توفیق و سلامتی در پروژه آتی را داریم و روزهای تقویم را به امید همکاری مجدد با ایشان خواهیم گذراند.

 

این مراسم با بیان نقطه نظرهای کادر نظارت کارگاهی ادامه یافت و در خاتمه از زحمات آقای مهندس مهدوی فرد با اهداء لوح یاد بود تقدیر گردید.

 
از   0   رای
0

  نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیر سایت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.